به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در ابتدای مراسم، حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ؛ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: «بلوغ انسانی جایگاه حقیقی خود را در جامعه ندارد و برای توسعهیافتگی، علوم تربیتی و روانشناسی باید جدی گرفته شود. ما نمیتوانیم روح خوبی داشته باشیم مگر اینکه روانشناسی و فرهنگ تولید را در کنار هم تقویت کنیم. وزارت جهاد کشاورزی با محوریت تحقیقات، آموزش و ترویج باید نگاه توحیدی به تولید داشته باشد و ما تنها وسیلهای در این مسیر هستیم.
در ادامه، محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات؛ با تبریک به بازنشستگان گفت: «این عزیزان عمر خود را برای اعتلای کشور صرف کردهاند و ما گرد هم آمدهایم تا از زحماتشان قدردانی کنیم. بازنشستگی پایان همکاری نیست و ما همچنان از نظرات و تجربیات آنان برای پیشبرد امور استفاده خواهیم کرد.
وی گزارشی از اقدامات انجامشده در موسسه را ارائه کرد و از تدوین برنامه جامع آموزش و ترویج، ابلاغ برنامه یکپارچه به استانها، شناسایی کشاورزان پیشرو، راهاندازی سامانههای نوین، تقویت آموزشهای حرفهای و توسعه آموزشهای مجازی خبر داد.
در بخش دیگری از مراسم، فلسفی نماینده مجلس و رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همواره پیشرو و منظم عمل کرده است و نقش مهمی در ارتقای کشاورزی دانشبنیان کشور دارد. ما در مجلس آماده بهرهگیری از نظرات کارشناسان این موسسه برای اصلاح ساختار و تقویت اقتصاد کشاورزی هستیم.
گفتنی است؛ این مراسم با اهدای لوح تقدیر به بازنشستگان و عکس یادگاری پایان یافت.
برای رویت تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید