يکشنبه, 24 خرداد 1405
Slogan
  • ساعت : ۱۳:۰۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۶/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 166
  • کد خبر : ۳۵۱۱۹
با حضور معاون وزیر و رییس سازمان تات و هیات همراه؛
تجلیل از بازنشستگان موسسه آموزش و ترویج كشاورزی و مراكز تابعه برگزار شد
در آیینی صمیمی با حضور رئیس سازمان تات، نماینده مجلس شورای اسلامی؛ جمعی از مدیران ارشد و کارکنان، از بازنشستگان موسسه و مراکز تابعه با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد. همچنین سخنرانان این مراسم ضمن تبریک و تجلیل از خدمات این عزیزان، بر نقش بی‌بدیل نیروی انسانی در توسعه کشاورزی دانش‌بنیان تأکید کردند

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در ابتدای مراسم، حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ؛ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: «بلوغ انسانی جایگاه حقیقی خود را در جامعه ندارد و برای توسعه‌یافتگی، علوم تربیتی و روان‌شناسی باید جدی گرفته شود. ما نمی‌توانیم روح خوبی داشته باشیم مگر اینکه روان‌شناسی و فرهنگ تولید را در کنار هم تقویت کنیم. وزارت جهاد کشاورزی با محوریت تحقیقات، آموزش و ترویج باید نگاه توحیدی به تولید داشته باشد و ما تنها وسیله‌ای در این مسیر هستیم.

 در ادامه، محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات؛ با تبریک به بازنشستگان گفت: «این عزیزان عمر خود را برای اعتلای کشور صرف کرده‌اند و ما گرد هم آمده‌ایم تا از زحماتشان قدردانی کنیم. بازنشستگی پایان همکاری نیست و ما همچنان از نظرات و تجربیات آنان برای پیشبرد امور استفاده خواهیم کرد.

 وی گزارشی از اقدامات انجام‌شده در موسسه را ارائه کرد و از تدوین برنامه جامع آموزش و ترویج، ابلاغ برنامه یکپارچه به استان‌ها، شناسایی کشاورزان پیشرو، راه‌اندازی سامانه‌های نوین، تقویت آموزش‌های حرفه‌ای و توسعه آموزش‌های مجازی خبر داد.

در بخش دیگری از مراسم، فلسفی نماینده مجلس و رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همواره پیشرو و منظم عمل کرده است و نقش مهمی در ارتقای کشاورزی دانش‌بنیان کشور دارد. ما در مجلس آماده بهره‌گیری از نظرات کارشناسان این موسسه برای اصلاح ساختار و تقویت اقتصاد کشاورزی هستیم.

گفتنی است؛ این مراسم با اهدای لوح تقدیر به بازنشستگان و عکس یادگاری پایان یافت.

برای رویت تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0