به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛در این کارگاه آموزشی که با مدیریت، اموراداری و پشتیبانی وبا ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽﻫﺎي اﻧﺠﺎم ﺷـﺪه با سازمان آتشنشانی وﺑﺎ ﻫﺪف اﻓﺰاﯾﺶ آﮔﺎﻫﯽ وﻣﻬﺎرتﻫﺎي ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﻣﻮﺳـﺴﻪ در زﻣﯿﻨﻪ ﭘﯿﺸـﮕﯿﺮي از ﺣﺮﯾﻖ، ﺷـﻨﺎﺧﺖ اﻧﻮاع آﺗﺶ و ﺧـﺎﻣﻮشֱکنندهﻫﺎی دستی و ﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺤﺮان، برگزار شد؛ بیات مدرس دوره، مباحث مربوط به توصیههای ایمنی و نحوه استفاده از خاموش کنندههای دستی را بهصورت مبسوط برای فراگیران بیان کرد.
بیات در ادامه با اشاره به مثلث آتش، اطفاء انواع حریق و مواد آتشزا، آشنایی با اماکن خطرآفرین از نظر آتشسوزی و آشنایی با انواع کپسولهای اطفاء حریق پرداخت.
وی نحوه استفاده از خاموشکنندهای دستی در مواقع آتشسوزی را بهصورت عملی به فراگیران آموزش داد.
گفتنی است؛در پایان این کارگاه کارشناس واحد آموزش سازمان آتشنشانی؛ به نکات ایمنی استفاده از آسانسور در محل کار و منزل تاکید کرد.
برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید