يکشنبه, 18 شهريور 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۱۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 198
  • کد خبر : ۳۱۵۸۰
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی
دومین نشست هم‌اندیشی با رؤسای ادارات رسانه‌های ترویجی استان‌ها برگزار شد
دومین نشست هم‌اندیشی اداره کل شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی با رؤساي ادارات رسانه‌هاي آموزشـی و ترویجی مـدیریت‌هاي هماهنگی ترویج کشاورزي اسـتان‌ها با حضور مدیر کل اداره شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی ، معاون و رؤسای گروه‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این جلسه علی‌میرزایی، سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی ضمن بحث و تبادل‌نظر پیرامون ابعاد اجرایی برنامه عملیاتی حوزه رسانه‌های آموزشی – ترویجی در سال 1403، فراخوان مسابقه عکس ترویجی و فیلم کوتاه مستند آموزشی ترویجی را اعلام کرد.

وی ضمن تشریح اجرای تغییرات ساختاری و ساماندهی برنامه‌های اداره کل به معرفی رؤسای گروه‌های چهارگانه پرداخت. همچنین درهمین خصوص رؤسای گروه‌های دفتر شرح فعالیت‌های گروه خود را معرفی کردند.

سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی با تشکر از فعالیت‌های همکاران در استان‌ها، پیشنهادات و راهکارهایی در راستای اهتمام و هم‌افزایی دفاتر رسانه‌های آموزشی ترویجی به منظور استفاده از ظرفیت‌ها، تهیه تولیدات کارآمد، نوآوری و خلاقیت در کارها  را ارائه داد.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه، رؤسای ادارات رسانه‌های ترویجی استان‌ها، تخصیص اعتبارات استانی و ملی و مواردی چون به‌روزرسانی تجهیزات فنی، تشکیل جلسات مشترک به منظور تعامل با صدا و سیمای استان و تدوین استانداردها را مطرح کردند.

 

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0