يکشنبه, 18 شهريور 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۵۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 227
  • کد خبر : ۳۱۵۸۸
به میز بانی وزارت اقتصاد و دارایی:
بررسی ظرفیت های بومگردی و گردشگری روستایی زنان روستایی و عشایری كارآفرین
جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری با مدیرکل دفتر آینده پژوهی وزارت اقتصاد و دارایی به منظور بررسی توانمندی ها و ظرفیت های زنان روستایی و عشایری در زمینه بومگردی و گردشگری روستایی و کشاورزی در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این نشست مریم طهماسبی درخصوص فعالیت های دفتردر زمینه سامان دهی ظرفیت های بومگردی و گردشگری و هدف گسترس وتوسعه شغل گردشگری به عنوان حمایت از تکمیل زنجیره ارزش تولیدات زنان روستایی و عشایری و خودباوری و ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر سخنانی را ارائه داد.

ابراهیم صیامی مدیر کل دفتر آینده پژوهی وزارت اقتصاد ودارایی، ضمن استقبال از توانمندی های زیادی که زنان روستایی و عشایری کارآفرین در اقصی نقاط کشور با آموزش های لازم کسب کرده اند، گفت: از هر کمک و حمایتی که در چارچوب قوانین بالادستی در زمینه رشد و توسعه صنعت گردشگری با تأکید بر توانمندی های زنان روستایی و عشایری بتوان ارائه داد، دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه این نشست، زنان روستایی و عشایری کارآفرین که سه نفر از آنها مدیران عامل صندوق های خرد اعتبارات زنان روستایی و عشایری بودند، به تشریح فعالیت های خود در زمینه گردشگری روستایی و انواع محصولات تولیدی خود پرداختند.

گفتنی است ، این جلسه با حضور مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، معاون و کارشناسان دفتر به همراه 5 نفر از زنان روستایی و عشایری کارآفرین با مدیرکل دفتر آینده پژوهی وزارت اقتصاد و دارایی و دو نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف و همکاران سایت در محل وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

55.jpg

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0