دوشنبه, 26 شهريور 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۳۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 114
  • کد خبر : ۳۱۸۷۴
با حضور معاون سازمان تات:
گردهمایی مدیران هماهنگی ترویج كشاورزی استان‌های كشور به صورت برخط برگزار شد
گردهمایی مدیران هماهنگی ترویج کشاورزی استان‌های کشور به مناسبت هفته دولت با حضور معاون آموزش و ترویج سازمان تات به صورت حضوری و بر خط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ محمد مهدی قاسمی بیان کرد: هدف از این نشست‌ها تبادل تجربه واطلاعات آموزش ترویجی و راهبردی است که اگر از آن خارج شویم دست‌یابی به کشاورزی دانش‌بنیان غیرممکن خواهدبود.

وی تصریح کرد: کارگروه ها برای چالش‌های مطرح شده اولویت‌بندی کنند و بعداز جمع‌بندی در گردهمایی شهریور ماه مطرح تا به‌عنوان نظام مسئله آموزش و ترویج کشور تدوین شود . همچنین آموزش و ترویج می تواند ۸۰ درصد از چالش‌های بخش‌کشاورزی را مرتفع کند و پاسخ را به عرصه برساند.

وی با اشاره به سامانه ثبت نام از داوطلبان نمونه های کشاورزی که مصداقی برای تحول بیشتر است؛ گفت:به موضوع it و ict در آموزش و ترویج توجه ویژه شود.

رییس موسسه  آموزش و ترویج کشاورزی تاکید کرد: جلسات شورای تات در استان‌ها با موضوعات آموزش و ترویج به صورت منظم و مستمر ماهانه برگزار شود تا مسائل این حوزه با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی به‌عنوان عالی‌ترین مقام استان دربخش کشاورزی بررسی وتصمیم‌گیری شود.  همچنین کارگروه استانی سامان‌دهی مراکز جهادکشاورزی را منظم تشکیل دهند و صورتجلسات آن را برای پی‌گیری‌های بعدی به این معاونت ارسال کنند.

قاسمی بااذعان براینکه جشنواره درس آموخته‌های کشاورزی محلی برای تبادل تجربه‌های این حوزه است و در شهریورماه  سال جاری برگزار می‌شود، گفت: تمامی کارهای حوزه آموزش و ترویج را در چرخه رادار قرار داده و از آن بازخورد بگیرید و بطور فعال در آن شرکت کنید.  همچنین درکارگروه‌های تخصصی داخلی موسسه باجدیت شرکت کرده و مسائل مرتبط را در کارگروه‌ها بررسی و تصمیم سازی کنید.

گفتنی است؛در پایان این نشست، روسای هفت کارگروه استانی در حوزه‌های کاری مختلف ترویج موفقیت‌ها، چالش‌ها و پیشنهادهای اجرایی را ارائه دادند ومعاونان و مدیران موسسه نیز در مقام پاسخگویی و همچنین تبیین برنامه‌های اولویت‌دار دفتر خود، مطالبی عنوان داشتند.

 

img_7465.jpg

photo13299336125.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0