پنج‌شنبه, 29 شهريور 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۱۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 64
  • کد خبر : ۳۲۰۰۰
با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم
یكصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای مدیران معاونت آموزش و ترویج برگزار شد
یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای مدیران معاونت آموزش و ترویج با حضور محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات ومحمدرضا حاجی رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ محمدمهدی قاسمی در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی ورسانه‌ها درباره فعالیت‌های کشاورزی و مخاطبان و ذینفعان آن گفت: با کمک رسانه‌ها و روابط عمومی باید رخدادها و فعالیت‌های استان‌‎‌ها در مدیریت ترویج و بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی اطلاع رسانی شود واخبار استان‌ها منعکس شود. همچنین تاکید کرد؛شناسایی فعالیت‌ها واثر بخشی درذهن مخاطبان،سازمان‌ها و بخش‌های اجرایی مختلف با کمک روابط عمومی انجام می شود.

در ادامه حاجی رضا رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم درباره نقش روابط عمومی و رسانه‌ها با تاکید بر نقش تبیینی رسانه‌ها در حوزه کشاورزی گفت: باید مسائل، مشکلات و نقاط ضعف و قوت‌مان را به مردم و مسئولین استانی ارائه دهیم.  همچنین باید متناسب با فصول کشاورزی با مردم حرف بزنیم و اخبار کشاورزی را به اطلاع آنان برسانیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی افزود:  انعکاس کار دفاتر مختلف و فعالیت‌های متفاوت کشاورزی با روابط عمومی است و گسترش رسانه‌ای اثرزیادی در آگاهی بخشی دارد.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات،معاونین ومدیران دفاتر داخلی،محمد رضا حاجی رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم،کاظم شکوریان فرد مدیریت هماهنگی ترویج، حسین توکلی نیا مدیرمرکز تحقیقات، آموزش ومنابع طبیعی، علیرضا جعفری معاون آموزشی مرکز تحقیقات ومدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قم برگزار شد.

img_7708.jpg

 

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0