پنج‌شنبه, 29 شهريور 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۵۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 61
  • کد خبر : ۳۲۰۰۴
با حضور معاون آموزش و ترویج سازمان تات برگزار شد؛
سومین جلسه همایش بین‌المللی روز جهانی زنان روستایی و عشایری
سومین نشست برنامه‌ریزی همایش بین المللی بزرگداشت روز جهانی زنان روستایی و عشایری با حضور دبیر همایش و روسا و دبیران کمیته‌های تخصصی در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ محمد مهدی قاسمی دبیر همایش در این نشست گزارشی از جلسه با بهروز آذر معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری و جلسه با حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی را ارائه کرد

در ادامه جلسه مریم طهماسبی رئیس کمیته اجرایی همایش، گزارشی از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در کمیته‌ اجرایی همایش و همچنین مصوبات جلسات مشترک با کمیته پشتیبانی و کمیته نمایشگاه و جلسه با سازمان امور عشایر و همچنین با شرکت تکرا و وزارت اقتصاد و دارایی به منظور آموزش تد برای زنان روستایی را ارائه داد.

سپس در این جلسه کمیته علمی با مسئولیت موسوی، کمیته بین المللی با مسئولیت ابراهیمی، کمیته پشتیبانی با مسئولیت احمدی صومعه و کمیته نمایشگاه با مسئولیت قدیری به طور جداگانه گزارش روند فعالیتها و جلسات برگزار شده هر کمیته تشریح شد. همچنین در انتهای نشست، جزئیات برنامه زمانبندی همایش و پوستر اصلی همایش نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛در ادامه جلسه تصمیماتی به عنوان مصوبات اصلی این نشست اخذ شد و تاکید شد، تا جلسه بعدی گزارش مصوبات توسط رؤسای کمیته‌ها ارائه شود.

img_7963.jpg

 

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0